11 Ağustos 2010 Çarşamba

New York Günlüğü #1

Dünya Basketbol Festivali adında bir organizasyon var New York'ta. Dünya Şampiyonası öncesinde Nike'ın düzenlediği, ABD Milli Takımı kampını da barındıran, Fransa, Porto Riko ve Çin'in de katılıp hazırlık maçı yapacağı bir organizasyon bu.

NTV SPOR adına bu organizasyonu takip etmek için ben de New York'a geldim. Kameraman arkadaşım Yavuzalp Yamaner ile birlikte TK0011 ile koyulduk yola.

Kıyaslama yapabilecek durumda değilim ama THY'nın dış hatları gayet iyiymiş. On saatlik yolculuk boyunca iki film, bir "Big Bang Theory" ve okuduğum bolca "The Book of Basketball" sayesinde keyifli saatler geçirdik sayılır.

New York'ta da herhangi bir sorun yaşamadan otelimize gittik. Ulaştırma görevlisi Gürcü çıktı, ancak 11 senedir ABD'de yaşamasına rağmen Zaza Pachulia ismini benden duymuş olması biraz şaşırtıcıydı.

Trump Soho'da kalıyoruz, yeni ve harika bir otel olduğunu söyleyebilirim. Epey büyük HD televizyonlar var. Odada olduğum her saniyeyi MSG HD kanalında geçiriyorum. Şu ana kadar "The 50 Greatest Moments at Madison Square Garden" ve "Amare Stoudemire's 10 Greatest MSG Moments" adlı belgeselleri izledim. Knicks yeni sezona hazırlanıyor anlaşılan :)

Akşam NY sokaklarında bir yürüyüşe çıktım. Bulunduğumuz yer gayet güvenli ve sakin ancak çok fazla café tarzı mekân yok.

Günlüğün ilk kısmı bu kadar. Yarın (bugün) sabah erkenden kalkıp Yavuz'la elektronik alışverişleri için yola çıkacağız. İstikamet Erkan Abinin önerdiği B&H Photo. Ayrıca Dwyane Wade ve Chris Paul'ün katıldığı bir etkinliğe gideceğiz ve Ball Room'daki basketbol müzesini gezme fırsatımız olacak.